Coronavirus

Veiligheidsmaatregelen in uw Carglass® Service Center?

Al onze Carglass® Service Centers zijn open, met de grootste zorg voor uw gezondheid, uw veiligheid én tevredenheid.

Hoe garandeert Carglass® uw veiligheid als klant?

  • In al onze Carglass® Service Centers gelden voorzorgsmaatregelen om jouw en onze veiligheid te beschermen: keyboxes voor autosleutels en -documenten, ventilatie, ontsmettingsgel beschikbaar, ...
  • We vragen je om bij voorkeur alleen naar de afspraak te komen. Je kan terecht in onze wachtruimte, tenzij de maximale capaciteit is bereikt. Je kan de sleutels afgeven aan de balie. Wij contacteren je zodra je wagen klaar is. Je kan zelf koffie nemen en een tijdschrift lezen.
  • Het desinfecteren van de handen en het dragen van een mondmasker is verplicht in onze Service Centers. En we vragen je om steeds de afstandsregel van 1,5 meter te respecteren.
  • Elke Carglass® medewerker maakt verplicht gebruik van een veiligheidsbril en handschoenen. Indien de afstand van 1,5 meter niet kan gerespecteerd worden zullen mondmaskers gedragen worden. Overal is desinfecterende gel beschikbaar.
  • Bovendien hanteren we het principe van Touchpoint Cleaning voor en na elke job*. Dat betekent dat we elk punt van je wagen waarmee onze medewerkers in contact kwamen ontsmetten. Hoe dat precies in zijn werk gaat zie je in deze korte video. Pas daarna vertrouwen we je auto opnieuw aan je toe. Zodoende houden we de kans op besmetting zo klein mogelijk.

De beste zorg voor onze klanten blijft prioritair. Want alleen als je na je bezoek tevreden én met een gerust gevoel weer veilig de baan op gaat, zijn wij ook tevreden.

Graag tot binnenkort, in uw Carglass® Service Center.